likabrasomvanligt...

Jo, här var det torrare än i saharas öknen just nu känns det som!!
meen, jag har sagt det förut och jag säger det igen!

JAG ÄR EN VÄLDIGT UPPTAGEN KVINNA!!
(eller så inte..) 
Nej men faktist, senaste tiden har det inte funnits så mycket tid till övers, å har det funnits så har jag 
givetvis spenderat den med familjen.

Har mest jobbat senaste veckorna, och har inte jag jobbat, då har david varit på jobb så då har det varit fullt upp endå.
Hann iaf med en middag på Park för 1 vecka sen.. Men det tänker jag inte prata om, för det resulterar 
bara i att jag blir bitter och inåtvänd å hatar allt och alla en stund.
Så bara av det kan ni ju kanske gissa hur kvällen var.

Nå ja!

Behöver er hjälp (ni 2-3 st som läser detta) :P

HUR LAGAR MAN EN HEMSIDA??

Finns det nå gratis sidor där man kan fixa det?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mariah

Isn´t it weird how people talk shit about you,when the only thing they actually know about you is you name..

RSS 2.0