"Semester"

Har snart avklarat den första av 6 "semester" veckorna.. Men så mycket till semester har det nog inte varit.
Känns som det finns mer att göra nu när man är ledig, än när man jobbar på dagarna, eller så kanske det beror på att man har tid till allt annat när man är ledig.
Verkar som det även tänker bli sommar nu, på riktigt, och det är ju lixom på tiden. Är inne i Juli redan och det har inte direkt varit någon sommarvärme ute. Celine ville inte ens gå i simskola i år, tack och lov, p.g.a vädret.
Och helt ärligt så skulle nog inte jag riktigt hurrat över att sitta på stranden förra veckan heller :)

Har senaste veckan hunnit med två resor till Sverige, en gång till Gävle, och igår till Solvalla.
Har tydligen omedvetet bytt ut crossresorna mot hästresor detta år, men inte klagar jag :) Men måste väl kanske försöka pallra mig över på någon crosstävling i år, så David kanske blir lite glad iaf :)
Idag är det städning som står på schemat, igen. Men med ett helt zoo här hemma så behövs det.

Senaste dagarnas städnings hysteri beror nog även på dom där sidorna om kvalster och liknande som jag halkade in på på google häromdagen.. Inte bra alls att läsa om vad som gömmer sig i sängar och bakom lister i t.ex ett sovrum, speciellt inte om man har bacill skräck :D
Är nog nästan så jag börjar tro att vi har renaste sovrummet i Östanåker just nu :D

Nå, detta var en liten uppdatering, denna soliga Torsdag till ära :)
Få se hur länge det dröjer tills nästa gång!

ciao!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mariah

Isn´t it weird how people talk shit about you,when the only thing they actually know about you is you name..

RSS 2.0