Skall man aldrig få vara glad?

Nu när äntligen mormor börjar piggna i (hon e dock så pigg man kan bli) efter alla behandlingar, å det ser ljust ut så kommer nästa smäll. Vår älskade morfar ligger på sjukhus och är dålig.. riktigt dålig :(
Jag hoppas så innerligt att han kommer att bli bra och får komma hem igen.. Annars vet jag inte vad jag tar mig till.

Så tråkigt när folk blir sjuka, och speciellt gamla människor som varit friska som nötkärnor hela sitt liv.. Och sen kommer allt på en gång. Med besked också.
Men vi håller tummarna att han är på benen snart igen.. Älskade morfar <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mariah

Isn´t it weird how people talk shit about you,when the only thing they actually know about you is you name..

RSS 2.0