I helgen smäller det!!

Nu gott folk har David å jag vilat upp oss efter kalaset i somras.. (Det tog bara 3 månader) Så nu, håll i er, kan jag meddela er att på Fredag, skall vi ut och titta på folk! DE NI!! Kan ju hända att vi blir folkskygga när vi anländer, men vi skall försöka göra vårt bästa, och vi hoppas vi får träffa på många bekanta ansikten :D

Förövrigt håller jag på kämpar mig igenom 30 dagars plankutmaning. Det betyder alltså att man skall göra plankan en viss tid varje dag i 30 dagar. 2 första dagarna har ju gått bra, när det bara varit 20 sek.. sista dagarna kommer inte att va något att leka med!! 4,5 minuter!! VOI HO HO!!! men det skall nog gå bra!

Det var typ allt jag hade att skriva om just nu! :) Nu skall jag ladda upp inför kvällens "Montazamis med vänner"

Ha de gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mariah

Isn´t it weird how people talk shit about you,when the only thing they actually know about you is you name..

RSS 2.0