jag tog steget!!!

Idag är det en historisk dag! :D
I morse efter att jag skjutsat Nea till dagis styrde jag kosan mot Träningsverket. Väl på plats tecknade jag ett Brons+ medlemskap!! Det ni :) jag som har spytt galla över allt vad träning heter sedan jag slutade med fotboll/innebandy skall nu börja gå på gym! :)

Ingen kan väl undgå att nätet mer och mer svämmar över av alla tränings bilder och artiklar, och faktist är det just detta som fått mig att ändra lite inställning till just tränandet.
Älskar att titta på före/efter bilder av folk, och vilka restultat dom uppnår.
Själv har man suttit i soffan och svullat i sig chips och läsk och harft ångest över "mammakilon" och att man kanske inte ser ut som för 20 år sedan..
Men hallå.. ingen annan än jag själv kan ju lixom ändra på det :)
Så nu skall det bli spännande att se om även jag uppnår resultat :D Men även om jag börjar träna så vill jag ändå kunna leva som jag vill. äta lite onyttigt ibland och ta ett eller 2 glas vin en helg. Så några dieter blir det inte!!! än.. :)
På onsdag är det dags, då har jonny lurat med mig på ett gruppass på kvällen. Spännande skall det bli.
om jag lever på Torsdag morgon är en annan sak :D

Är ni fler som tränar och går på pass, även till gymmet! så hojta till! hänger gärna med!

Ha en fin Måndag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mariah

Isn´t it weird how people talk shit about you,when the only thing they actually know about you is you name..

RSS 2.0