Hästfest

På Lördag är det dags för hästfest på Mariepark.. Alltså Hästsportsföreningens avslutningsfest. Har t.o.m lyckats fått David med mig, utan nå större övertalning :)
Var så stolt igår för att jag hade klädseln färdig.. Ända tills idag när jag börjar tveka på valen :D håhå säger jag bara. Så jag gissar på att jag står här på Lördag helt hysterisk minutrarna före vi skall fara :D

Idag valde Nea att vara hemma med mig :) trevligt!
Blir en mer lugn dag tror jag. Till stallet måste vi väl iaf.
I Morgon är det en kväll på Sleipner igen. Har en nervös Celine här hemma som skall få galopera!! :) Spännande!

Nej, nu skall jag återgå till mitt soffläge och titta på barnprogram :)

Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mariah

Isn´t it weird how people talk shit about you,when the only thing they actually know about you is you name..

RSS 2.0