Liten blir stor.

Idag fyller min älskade dotter 9 år! 9 ÅR!! Vart tog åren vägen lixom?!
Överlycklig tjej som fick i present att börja rida på Sleipner. Och till på det så drar det hela igång IKVÄLL redan :)
Jag misstänker att det lär va livat i skolan idag :P

I morgon är det släktkalas som gäller. Även om man inte är släkt så är man välkommen på kalas till Kim från 14.00 och framåt :)
Och på Söndag är det barnkalas.. Jag gissar att både jag och Celine lär va ganska så trötta på söndag kväll :)

Idag skall jag lyxa till det lite själv :) Skall fara och färga ögonfransarna! Haha! Spännande spännande :)

Hoppa ni alla har en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mariah

Isn´t it weird how people talk shit about you,when the only thing they actually know about you is you name..

RSS 2.0