F R E D A G ! ! !

Hade planer på att städa, tvätta, sortera kläder osv osv idag.. MEN! hur många kan egentligen säga att nått av det är kul! Det skulle väl va tvätta kläder då, eftersom det enda det kräver av mig är ca 5 min före och 10 min efter, däremellan sköter det sig själv :)
Min diskmaskin (vid namn David) verkar ha gått i strejk, så jag har fått sköta det själv senaste dagarna :)
och så städandet då.. egentligen har jag ingen vettig orsak förutom att det är så jävla tråkigt! å kläderna samma sak :)

har iaf lyckats fått bilstolen flyttad till framsätet. OCH JAG klarade av att koppla ur airbagen :) det ni!!

Nej, nå måste jag väl ta tag i det här nu innan någon blir bitter på mig (den någon kommer just hem på lunch, så under den tiden kan jag ju se aktiv ut iaf..)

ikväll blir det traditionell middag hos Impe och Yvonne. Sen stallet.

Ha en trevlig kväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mariah

Isn´t it weird how people talk shit about you,when the only thing they actually know about you is you name..

RSS 2.0