zombie..

Känner mig lite som en zombie efter Neas snart 2 veckor långa förkylning. Gick så långt att i blev tvungna att fara in till sjukan med henne förra Söndagen, tack och lov visade det sig att det bara var en monster förkylning hon fått. Men man kan säga att man är lite smått slut efter att ha vaknat från och till flere gånger varje natt senaste tiden. Men nu ändtligen är hon bättre och börjar bli sitt rätta glada jag igen. Stackarn har bara fått ätit 30-60ml mat varje gång hon varit hungrig.. Men hon har klarat det bra :)

 

I Tisdags var jag och David till Västerås efter nå grejer till crossen. En mycket underhållande resa måste jag säga. Det är nog tur att man byggt upp nerver av stål, för det är ett måste om man skall åka bil i sverige med herr Boman :)

 

Annars har det nog inte hänt så mycket spännande. Mestadels bara varit hemma och tagit det lugnt med lill damen.

ikväll skall Nea och jag bege oss ut till farmor och impe och äta middag. Sen blir det nog att fara hem och vänta på David, om man håller sig vaken så länge..

 

 

Ha en bra helg allihopa!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mariah

Isn´t it weird how people talk shit about you,when the only thing they actually know about you is you name..

RSS 2.0