Söndag

Ännu en helg har passerat. Skrämmande vad fort veckorna går egentligen.

Helt slut idag, Nea vaknade kl 7 i morse, hon kunde somna om efter att han ätit men för mig var det bara att bege sig till Hammarland och släppa ut hästarna samt mocka 4 boxar.. Lite segt i början men när man väl har kommit igång så är det ganska skönt att gå där och lalla på för sig själv :)
När jag kom hem så var det bara skiftes byte å David for iväg till nått garage för att fixa på tattarbussen (deras husbil)..

 

David beklagade sig över att Nea håller på växer ur alla kläder ida, (lite förvånad att en kille märker sånt :P) och till min stora glädje så hittade jag lådan med Celines gamla kläder i lagom storlek åt Nea nu så nu har hon en helt ny garderob :) så min dag har gått ut på att tvätta och sortera kläder, kul! eller så int :)

 

Nej, nu återgå till mina kläder så det blir färdigt någon gång

 

ciao



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mariah

Isn´t it weird how people talk shit about you,when the only thing they actually know about you is you name..

RSS 2.0