Home alone

Då var den värsta av crosshelgerna här.. Gotlands tävlingarna. Betyder att David for i morse och kommer hem först på Måndag em :( 
Extra surt eftersom det var meningen även detta år att jag skulle komma med, men det körde ihop sig med barnvakt. NÄSTA år SKA jag med.. Då kommer jag att boka boende direkt när tävlingsdatumen släpps!!

Full fart hela veckan har det varit. Förra helgen var vi på tävling till Arlanda, och Söndagen tillbringades på banan här hemma. T.o.m valborg firade vi på crossbanan :)
Celine har även hon gått och fått en cross nu :) haha! ivrig något nog är hon. Telefon samtalen mellan henne å David har ALDRIG varit så många :D
 
Ikväll är det säsongspremiär på travet också.. Skulle så gärna vilja fara men eftersom Neus är lite febrig enu så får vi nog hoppa över det. Lite slött det med, men det kommer fler tillfällen.
Hoppas på fint väder hela helgen så jag får va i stallet och pyssla på med heppan å.. Hoppas även på varma nätter nu så dom snart får va ute. Snart även dags att börja se över myran, och hoppas på att det blir sommar fort så vi får släppa ut dom där :) Skall bli riktigt skönt med lite semester ifrån skit mockningen :)

Nå ja, så mycket mer har jag nog inte att berätta just nu tror jag :)

Ni som är intresserade av att veta hur det gått för David i helgen och dom andra tävlingarna så får joina hans sida på FB.. Team David Boman # 508

Ciao!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mariah

Isn´t it weird how people talk shit about you,when the only thing they actually know about you is you name..

RSS 2.0