Stackars människa

Har helt plötsligt dykt upp en grupp på FB som heter "nej tack till 20 syrier på Åland"

Argumenten till detta Nej Tack är så sorgliga, så man nästan måste skratta åt det.
Hela människan bakom denna grupp är sorglig föresten.
Och argumentet "det finns ju inte jobb till oss som redan bor här" är det mest idiotiska jag någonsin hört.

Till alla er jävla gnällspikar som påstår att det inte finns jobb.. Gå in på en sida som heter ams.ax och kika runt..
kanske dags för er lata jävlar att få arsulet ur vagnen och söka ett jobb!
Men då måste man ju göra nått, och det är ju inte kul. Mycket lättare att sitta å lyfta bidrag och inte behöva göra ett skit.

Stackars stackars er! VILKA JÄVLIGT SORGLIGA MÄNNISKOR NI ÄR!!!

Jag hoppas att dessa 20 flyktingar får komma hit! Jag verkligen hoppas det!!

Som K.H skrev "jag bjuder hellre hem 20 syrier, än personerna bakom denna grupp"
Jag kan inte annat än hålla med!

Tack och god natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mariah

Isn´t it weird how people talk shit about you,when the only thing they actually know about you is you name..

RSS 2.0