Fredag

Vaknat upp efter en händelserik natt. Tog Kanadas förlust så hårt igår, så jag har drömt mardrömmar i natt :)
Haha! Hur man e alltså. Drömde iaf att Nea rymde, såg henne sedan ute på kalhygget bakom oss. Vaknade av att jag stressar runt i sovrummet och letar kläder för att springa ut efter henne... Nej, jag kan inte garantera att jag mår bra :D ;)

Var iaf en ruggit spännande match. Jag mådde dåligt både psykiskt å fysiskt efter åt. Min stackars iphone höll på fick sätta livet till ett tag. Men, det är sport. Må bästa lag vinna. Och Sverige hade ett enormt stöd av hemmapubliken. Och vad skulle egentligen ett VM vara utan en match mellan Finland och Sverige :)
Kanske är lite tur att man är ensam hemma på Lördag kväll när semin mellan dom spelas :D

Förövrigt igår var vi på crossbanan, givetvis, det var ju torsdag :)
Dock var ingen så impad över banan :) (gnällkärringar) :D

Idag skall jag äntligen jobba :) Och givetvis är det ju typ varmaste dagen idag bara för det :D
Skall bli skönt att få komma bort och göra nått annat några timmar.
Även fast det känns lite vemodigt inför hösten, när Nea börjar hos dagmamma, så är det nog bra för både henne och mig. Och iom att jag inte börjar jobba heltid, så kan jag ju fortfarande LITE styra hur jag skall jobba :)

Nå ja, nu är det nog dags att ta tag i lite sysslor här hemma innan man skall iväg.

Ha en underbar dag alla och njut av detta fina väder!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mariah

Isn´t it weird how people talk shit about you,when the only thing they actually know about you is you name..

RSS 2.0