Dagens ryck

Efter flera dagars "idag skulle jag borda.. Men.." så tog jag äntligen tag i mitt bakande!!
Lyckades få ihop 2 plåtar semlor och 2 formfranskor! Utöver det har tvättmaskinen gått varm samt att jag fått bort disken, samt plockat upp en ställning på Tjäna. Ibland lyckas jag överraska mig själv faktist. 
Ungarna är i säng och allt är undanplockat, så nu får jag äntligen ta kväll. :)

I morgon skall Celine premiärköra på crossbanan :) Man skulle kunna säga att hon är lite lätt uppspelt idag.
På Lördag bär det av till Hallstavik och kika på tävling. Förutom kidsen så kommer Tessi och Emma med, plus att Ida och Kim är i Sverige så dom trodde dom skulle komma via dom med. Kul med lite sällskap och kul för killarna att folk kommer och tittar :)
Sen är det bara en tävling kvar, och den är först 15 juni, sen är det uppehåll enda till Augusti!! OCH DET SKALL BLI SÅ SKÖNT!! Men med tävlingsuppehåll, blir det mer träningar istället.

Nå, nu har jag fått skryta lite över min effektiva dag.
Bara att parkera sig på soffan nu och vänta på att man får gå och sova!

ha en trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mariah

Isn´t it weird how people talk shit about you,when the only thing they actually know about you is you name..

RSS 2.0