Fredag

1 Juni idag.. Då är det sommar på riktigt va? Ser inte så ut när man tittar ut.. 
Nå ja, igår var det Fredag, slog på stort och for ut och kikade på folk!
Började kvällen igår med trav. Första för säsongen för mig, då jag tyvärr missade säsongspremiären.
Lika trevligt som vanligt att vara där. Dock får man så mycket idéer när man är där, som aldrig blir nått endå :)
Fortsatte efter det till Äventyrsgolfen och tog några cider. Givetvis blev det ju även ett besök på stadshotellet efter det, verkar vara helt omöjligt att fara hem tidigt.
En helt ok kväll var det, men inte nått jag skulle behöva göra oftare än vad jag gör. Verkligen inte.

Riktigt tråkväder idag. Lyckas inte ens ta mig upp från soffan. Skulle verkligen behöva ta mig till stallet och hoppa upp, men var är motivationen!! Skulle behöva någon som manade på mig och peppade mig.. Men det stödet behöver man ju inte vänta sig här hemifrån iaf!

Nå ja, bara att försöka ta sig upp här ifrån och ta sig till Hammarland!

Ha en bra lördag!

Å grattis till alla som tagit examen och som tar studenten idag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mariah

Isn´t it weird how people talk shit about you,when the only thing they actually know about you is you name..

RSS 2.0