Skandal!

Skandal är väl det enda man kan säga om årets första omgång av melodifestivalen!
Hur tänker folk till vissa av låtarna? ta bara t.ex den där låten "porslin"!! Tänke hon och låtskrivare helt på fullaste allvar att dom skulle ha någon chans att ta sig till final? (fast iofs har man ju år efter år sett vissa skrällar)
Men endå. Sen har vi Gosa låten då, min gissning är att det kommer att bli årets sommarplåga. 

Som tur var redde ju David Lindgren upp det hela, och jag måste säga att den där Heartbreak hotel inte heller var så pjåkig, Även om man funderar lite hur h*n tänker. Men iaf, dom var väl dom enda alternativen till att gå vidare. 
Skall bli spännande och se vad nästa omgång har att erbjuda. Kanske man skulle ge melodifestivalen en chans i år, om inte annat för att få gnälla och tracka ner på bidragen :) (för man skulle ju högst antagligen göra det så mycket mycket bättre själv) :D

Whatever. Söndag idag, helgen har gått alldeles för fort, och jag har inte fått NÅTT vettigt gjort. 
Eller ja, spendera den med familjen, och det är väl rätt så vettigt. 
Ser ut att bli ännu en strålande dag idag. Så förhoppningsivis blir det att spendera dagen ute :)

Hoppas ni andra kommer att ha en strålande dag!
För det tänker jag!

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mariah

Isn´t it weird how people talk shit about you,when the only thing they actually know about you is you name..

RSS 2.0