Vår vår härliga vår!!

Så var den äntligen kommen, denna underbara Vår.. Iaf ibland. För lika snabbt som man jublar över att sommaren är nära, så blir det minusgrader å kallt igen.

Men det känns som våren är här på riktigt nu iaf :)

 

Idag var det meningen att jag skulle städa och baka eftersom det var mulet å trist i morse, och givetvis för att David fyller i morgon. Men vips så blev det fint väder å jag kände för att gå ut och göra någon nytta istället :)
Så jag har spenderat en stund ute nu med att trimma rosenbusken, planterat blommor, karat bort mossa ifrån berget :) jag kan bara jag vill. Städandet och bakandet tar jag tag i ikväll istället :)

 

Nu är det väl lika bra att gå ut och fortsätta medans solen fortfarande är framme!!

 

ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mariah

Isn´t it weird how people talk shit about you,when the only thing they actually know about you is you name..

RSS 2.0