skit..

Det här med vår sket sig ju duktiga tag idag, eller ja, det är ju plusgrader. Men det är även storm och absolut bara is överallt. Att det är is är väl iofs ett tecken på att det håller på smälter men.. Har haft ytterligare en "inte orka göra nått alls" dag idag. Har iaf varit till stallet och tvättat en maskin tvätt. men det är väl allt å. Men man kan ju inte ha full fart hela tiden anser jag :) David på jobb nu 3 kvällar sen går han på 1veckas semester.. Då tänker jag va så grym att jag lämnar han hemma med jr och jag spenderar tid i stallet med hästen :) det är jag värd :P Nu skall jag återgå till mitt fruktansvärt stressiga liv och göra ingenting alls. ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mariah

Isn´t it weird how people talk shit about you,when the only thing they actually know about you is you name..

RSS 2.0