Vår? Höst? svårt att säga..

Börjar bli trött på detta väder nu. Minns knappt när det var solsken sist. Regn, snöslask och allmänt höstväder ute. Inge bra inge bra..

Är en riktigt deppa ihop dag idag känns det som. Trött på det mesta och skulle bara vilja häva ur mig hur mycket som hellst.. men det slutar väl i katastrof. Så lika bra att hålla det för sig själv antar jag.

 

Igår var jag och bowla med David, Kim, Tessi, Lina och Anton. var dessutom typ första gången i mitt liv! eller ja, jag har bowlat en gång förut, men det slutade med att jag slog klotet i höften, föll ihop, gav upp och gick där ifrån.. Så den gången var inte så långvarig..  Men igår var det iaf hur kul som hellst (när jag väl vågade pröva på)

Hoppas det kommer att bli fler gånger bara :)

 

Men, nu är det väl bara att passa på att städa medans man är ensam hemma.. annars lär det inte bli nått alls!!

 

Tjo!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mariah

Isn´t it weird how people talk shit about you,when the only thing they actually know about you is you name..

RSS 2.0