Sol Sol SOOOL

Ännu en dag med strålande sol ute :) Härliga tider. Och varmare blir det för varje dag som går. 
Tur att man har 2 ungar som vill va ute så man själv lagar sig ut. Nackdelen är väl dock att man inte får nått gjort här inne :) Men det tar vi en annan gång.

Efter flera veckors ledighet skall jag äntligen jobba nu några dagar. Fredag och Måndag är det Galaxen som gäller och på Tisdag lilla S. Grymt kul att fara till Galaxen igen. Har inte varit där på över 1 år tror jag :)
Skulle ha varit till lekparken med Nea den här veckan å när det varit fint väder.. Dock har det inte blivit av. 
Kör på det nästa vecka när David jobbar kvällar istället så får han å komma med å kika.

Igår fick Celine hem sin cross hit.. och hon körde å körde å körde.. Runt runt runt :D T.o,m David och jag körde :D haha! var ju hur kul som hellst!!

I helgen är det tävling igen. I Uppsala. Skulle gärna fara.. Men eftersom det är på Söndag så blir det lite tokigt när Celine skall upp till skolan på Måndag.
Nästa helg är det dock i Hallstavik. Då skall jag med :)
Sen e det bara 1 tävling kvar, i Juni, SEN E DET UPPEHÅLL TILL AUGUSTI!!!
Finns inte ord som kan beskriva hur skönt det skall bli att vi skall va 2 hemma på helgerna!
Har varit ensam varje helg sen sista helgen i April..

Nå ja, om man skulle söka sig ut i det fina vädret nu då.

Hoppas ni alla har en jätte bra dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mariah

Isn´t it weird how people talk shit about you,when the only thing they actually know about you is you name..

RSS 2.0