Sol sol strålande sol!

Ah, då var vi tillbaka till det underbara vädret igen. Dock lite för varmt, men det ordnar upp sig i helgen tror jag.
Spenderat förmiddagen i stallet, men stod mer utanför än innanför och njöt av solen :)
Och eftersom det är så fint väder så blir det att packa med sig jr och ta en promenad. (hon stora tror jag inte jag lyckas få med)

Ikväll bär det iväg till stan och fira Davids bror som fyller 20. Mycket trevligt skall det bli.
helgen ledig så skall försöka spendera den i stallet. Börjar få dåligt samvete över att jag är så oengagerad :(
Men, känner jag han jag bor ihop med rätt, så skall han köra eftersom dom lovat ok väder, så då får man snällt stanna hemma iaf :/

Nå ja, inge tid för gnäll :) ut i solen!!

Trevlig helg gott folk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mariah

Isn´t it weird how people talk shit about you,when the only thing they actually know about you is you name..

RSS 2.0