Ryggrad eller 30 årskris?

Är lite förundrad över mig själv senaste tiden. Det enda som snurrat i mitt huvud är att böra TRÄNA, på gym.
jag som spytt galla över träning på gym hela mitt liv.
Vet inte vad som flygit i mig, om det är det att mitt huvud börjat fatta nu att ingen har dött av träning, eller om det är någon tragisk 30 års kris som slagit till. Dock har jag ju än så länge inte fått så mycket gjort. 
Mina tvångstankar om att träna har istället gått ut över David, som snällt fått ta den smällen med löpning, hantlar, situps osv osv.. :)

Men jag får nog snällt ta tag i det här nu. Bara att bege sig till Avancia och se vad dom har att erbjuda :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mariah

Isn´t it weird how people talk shit about you,when the only thing they actually know about you is you name..

RSS 2.0