Torsdags nöje..

... idag är tydligen att sitta och reta upp sig på massa onödigt skit som inte är ett dugg att bry sig om egentligen. 
Men, sån e jag! och alltid lyckas jag hitta nått att störa mig på!
Och i vanlig ordning är det David som faller offer för min ilska. Tur att han har lärt sig att inte bry sig.
 
I morgon är det Fredag igen! som jag har längtat (som om det spelar någon roll för mig egentligen vad det är för dag) Men iaf.. det är helg iaf!
Tänker spendera större delen av den här helgen i stallet. JAG MÅSTE BÖRJA RIDA IGEN!!!
 
nej, nu skall jag gå å slänga mig på soffan eller om det kanske rent av blir sängen.. 
Nä, soffan å frossa i ostbågar och va trött på livet. BARA FÖR ATT JAG KAN!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mariah

Isn´t it weird how people talk shit about you,when the only thing they actually know about you is you name..

RSS 2.0