Onsdag

Riktig lall dag idag. Varit i stan och inte gjort nått alls. Var å kikat till Madisons nya lokal, bra mycket bättre måste jag säga. Hittade mycket jag skulle vilja ha men som tur vad sade min plånbok nej! :) Tur att man blivit snål :)

 

Igår var Jag, Lina, Tobbe och David till flygfältets nya restaurang och åt. Thaimat, kebab och hamburgare fanns på menyn. Måste säga att det var helt ok. iaf thaimaten som jag åt! Så dit kommer jag absolut att fara igen!

Bara David har kommit hem från jobb idag så skall vi fara till Bamböle så att jag får hjälpa Lina färga håret.. Och ikväll måste jag verkligen städa!!! torkar det inte upp på gården snart så kommer jag bli tvungen att asfaltera! :)

 

Nu lite fik med Celine!

 

tjarå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mariah

Isn´t it weird how people talk shit about you,when the only thing they actually know about you is you name..

RSS 2.0