Dagens garv vs. Dagens nöt

Måste bara berätta om en rätt så rolig upplevelse idag.. Eller ja, för mig är den rolig (men det är bara för min värdelösa humor)
Låg i sängen efter middagen och pratade med David, lade handen på hans bröst och häver ur mig ett "men va i helvete, har du rakat bröstet" sen bryter jag ut i världens garv.. Svaret jag fick var " ja men va fan, jag måsta ju göra nått åt det när jag visste att jag skulle till sjukhuset och att dom antagligen skulle lyssna på hjärtat.. Det ser ju ut som två ögon med ögonbryn annars.." Kan lova att mitt garv inte blev bättre av det svaret :) Ååhh.. han e nog allt för gull min kära karl :)
 
Om vi då går till nöten så säger jag bara kort och gott: David+fotboll+sydafrikaner= jävligt mycket osant!!
PINSAMMA KARLAR TI Å INTE KUNNA BETE SIG!!
 
nu tar jag min somersby och går å lägger mig.. Eller jag kanske dricker upp den först. Ser bättre ut så :)
 
tjarå1


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mariah

Isn´t it weird how people talk shit about you,when the only thing they actually know about you is you name..

RSS 2.0