Vår?

Solsken och 5 grader varm ute idag :) kan man kanske börja hoppas på vår nu?! knappast.. Jag gissar på att det nog kommer att komma ett och annat bakslag enu innan den riktiga våren kommer :/

nåja, bara att hålla ut och vänta.. det är ju inte sååå jätte länge kvar endå :)

Idag är det fastlagstisdag och det skulle sitta väldans fint med en fastlagsbulle.. dock har jag varken ork eller lust att bege mig till butiken och köpa.

så istället tänker jag och Celine baka lite kladdmuffins tills kaffet :)

 

hoppas ni andra har en riktigt bra dag där ute!!

 

ciao



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mariah

Isn´t it weird how people talk shit about you,when the only thing they actually know about you is you name..

RSS 2.0